torsdag 28 april 2011




http://open.spotify.com/track/0zqBaaYUUEI18YH2NTYj3f

Undernärd, på kunskap och närhet.
Förtärd, av kalla ord och kluvna tungor.

En oro från ytliga tankar skapar ett slags illamående, traumatiserade avfyrings skott in i bröstet.
Förvrängda röster skriker ut ord jag är inkapabel till att förstå, likaså rädd för att ta reda på.
Försöker hålla huvudet högt, panikslagen efter den sista små andetagen.
Känner hjärtat pumpa hårt, varje millimeter blodet rör sig inom mig.
Det gör fruktansvärt ont att vara medveten, om det små saker som är oviktiga.
Svag, alltid så jävla svag.
Aldrig fick jag lära mig hur jag försvarade mig emot mig själv.
Tvång, Förvriden bild av verkligheten i helhet.
Rädslan som biter sig fast, ja en aning för djupt.
Håll hårt, om mitt egna skin.
Det är det ena jag får tag i just nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar