onsdag 26 december 2012





 Hurts – Illuminated


Det var länge sen jag kände mig levande, Så som jag nu denna dag.
Allt för länge sen jag drog djupa andetag ner mina lungor.
Men snart ett år sen, började sakta isen smälta.
Steg för steg gick klockan mer normalt.
Världen började snurra.
Ett ljus tändes inom mig,
Och mitt liv skiner nu.
intill bländande.

Mina tankar vägrar samla sig,
Jag svamlar, Jag gör misstag i din närhet.
Mitt hjärta slår snabbare, Mitt huvud blir tungt.
så många fel, så många symptomer.
Kärleken tog mig med storm,
Innan jag han förstå det.

bilder, tusentals bilder, am ögonblick.
De som berättar för mig,
Vem du är.
Och jag beskådar de foton,
Du gett mig.
Ditt vackra röda hår,
Ditt charmiga leende.
De nyansskiftande ögonen av blå, grå och grön.
Allt gömt bakom ett par glas.

Det strular och det skriks,
men allt dör ut snart,
Till en enda känsla av överlevnad.
Ett begär av närhet.
En önskan av dig.

Jag väntar vid horisonten,
Av den dröm jag lever i.
I önskan att snart se dig där,
Bredvid mig igen.

Jag skiner i din närhet.
och du är snart hos mig igen.
Pinky swear.


Jag älskar dig.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar