söndag 4 mars 2012



 Panda Su – Facts and Figures

Ibland faller det mig in att fråga mig själv.
Varför skriver jag texter?
Varför bryr jag mig om vad andra säger?
Varför är jag här egentligen?
Varför försvinner de nära mig?
Varför är jag så trött?
Är jag egentligen värd mödan?
Tydligen inte..

Det tragiska är,
Att jag får reda varför jag är så vek.
Utan att jag kan göra något egentligen.
Så himla trött på att vara det vrak jag är.
Som om jag var hatad utan anledning..
( jag är hatad )

Folk fräser,
Folk väser.
De vill slå,
De vill klå..
Alla vill döda,
Alla vill mörda..

Jag hör inte hemma här längre tror jag,
Jag är sviken.
Och det är säkert rätt åt mig,
Men kan du ge mig en anledning..

Så många drog, utan att jag får svar.
Vart tog alla vägen?..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar