onsdag 9 mars 2011



http://open.spotify.com/track/4J1SFAtaKtaADMqHuUcsOZ

Femte steget taget ut över en försvunnen mark.
Osäker om det är verkligt, eller ett väsen från gårdagen.
Händerna i allt för djupa fickor och ögonen allt för stängda vid öppen väg.
Jag undrar fortfarande varför jag aldrig trasslar ihop mina fötter, mina skosnören i varandra.
Jag har aldrig varit skicklig eller smidig.
Bara en normal pojk..

Vinden om min kappa och regnet om min kind.
Jag vill finna den tid, Jag tappade bort vid din sida.
Du med sköra vrister.
Nedlåtande blick,
Synd att jag aldrig berör din längre..

Allmänt skum,
Allmänt förstörd.
Men inget som är speciellt svårt.
Förutom de små delarna som är simpla att glömma.
Vem var jag i din närhet idag?
Vem är du ifrån min sida imorgon? ..

Jag kämpar hårt med en liten lögn,
Om att jag inte älskar dig,
Men vad skulle det göra,
Om cirka 2 år?
Egentligen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar